Wycieczka integracyjna klas 1MY i 1J

30.09.2020
30092020
Wycieczka integracyjna klas 1MY i 1J Dnia 15 września bieżącego roku odbyła się wycieczka integracyjna w Pieniny, punktem wyjścia była Szczawnica. Mimo wczesnej pory wyjazdu, wstaliśmy z wielkim entuzjazmem. Po zbiórce o godzinie 7:30, wyruszyliśmy w trasę. W związku z tym, że chcieliśmy się lepiej poznać, postanowiliśmy zagrać w grę pod tytułem „Moje Wakacyjne Wspomnienia”. Polega

Wycieczka integracyjna klas 1MY i 1J

Dnia 15 września bieżącego roku odbyła się wycieczka integracyjna w Pieniny, punktem wyjścia była Szczawnica. Mimo wczesnej pory wyjazdu, wstaliśmy z wielkim entuzjazmem. Po zbiórce o godzinie 7:30, wyruszyliśmy w trasę. W związku z tym, że chcieliśmy się lepiej poznać, postanowiliśmy zagrać w grę pod tytułem „Moje Wakacyjne Wspomnienia”. Polegała ona na tym, że wybrana osoba miała za zadanie przedstawić krótko swój życiorys z losowo wybranego okresu w życiu (na przykład piąta klasa) oraz najciekawsze wspomnienie z minionych wakacji. Dzięki tej grze droga minęła nam szybko i przyjemnie. Podczas postoju udało nam się zrobić wspólne zdjęcie.

Po dotarciu do Szczawnicy wysłuchaliśmy krótkiego wykładu na temat miejsca, w którym się znajdowaliśmy. Następnie fragment naszej wspinaczki pokonaliśmy z pomocą wyciągu krzesełkowego na Palenicę.

Większość trasy prowadziła przez polany, bądź drogi leśne. Idąc, rozmawialiśmy naszymi koleżankami i kolegami z klasy językowej o zainteresowaniach i zabawnych zdarzeniach. Przez to, że trasa była męcząca, często zatrzymywaliśmy się w celu szybkiego odpoczynku. Na jednym ze wzniesień udało nam się zrobić pamiątkowe zdjęcie całą klasą.

Ostatnia część trasy przed punktem docelowym, pod Wysoką, była niezwykle stroma, a przez to wymagająca. Podczas pokonywania tego odcinka ukazała się współpraca grupy, gdzie każdy pomagał drugiej osobie przy ostrym zejściu po śliskiej nawierzchni i niesieniu plecaków. Byliśmy z siebie dumni, gdy dotarliśmy do celu. Po drobnym posiłku rozegraliśmy przyjacielski mecz piłki siatkowej – drużyna matematyczna przeciwko drużynie językowej. Mecz zakończył się remisem.

Do autokaru zeszliśmy szlakiem wiodącym przez malowniczy wąwóz Homole. Droga powrotna, podobnie jak i droga do celu, minęła nam bardzo przyjemnie. Mimo, iż byliśmy zmęczeni i znużeni, rozmawialiśmy o emocjach, które towarzyszyły nam podczas całej wycieczki. Następnego dnia szliśmy do szkoły pełni optymizmu i dobrych wspomnień.

Beniamin Czajkowski

Kacper Durak

30092020

Logotypy funduszy UE

„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.

Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.