Symbol języka migowego

NASI UCZNIOWIE NA HACKATONIE PROJEKTOWANIA GIER KOMPUTEROWYCH WSEICRAFT 7.0

14.04.2023
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

            W 7. edycji HACKATONU PROJEKTOWANIA GIER KOMPUTEROWYCH WSEICRAFT 7.0, organizowanej przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Informatyki w Krakowie, wystartowały do rywalizacji 32 drużyny, czyli 150 uczestników, którzy w ciągu 20 godzin mieli za zadanie zaprojektować jedną grę komputerową. Uczniowie, którzy w tym roku reprezentowali naszą szkołę, po raz pierwszy wzięli udział w tego typu wydarzeniu. Utworzyli dwie drużyny:

Drużyna „Imperatorzy”: Lider- Krystian Studziński 2F, Mateusz Stokłosa 2F, Kacper Błąkała 2F, Kacper Bębenek 2F, Kamil Maliszczak 2F.

Drużyna „Kaczuszki”: Lider- Aleksandra Motoła 2F, Sara Chorobik 2F, Dawid Kaczmarczyk 2F, Jakub Kusion 2F, Kacper Katana 3i.

            Zanim rozpoczęły się zmagania konkursowe młodzież uczestniczyła w dwóch dedykowanych szkoleniach. Pierwsze odbyło się 17 marca, wówczas naszym mentorem był pan Daniel Czopek, który odwiedził szkołę i przeprowadził 4-godzinne szkolenie dotyczące silnika UNITY. Jest to potężne narzędzie przeznaczone do tworzenia trójwymiarowych oraz dwuwymiarowych gier komputerowych lub innych materiałów interaktywnych, takich jak wizualizacje czy animacje. Uczniowie mieli możliwość zapoznania się ze środowiskiem, w którym podczas konkursu jest tworzona cała struktura gry.

Następne szkolenie odbyło się 27 marca w postaci webinaru, prowadzonego przez pana Simona Łukasika- twórcy gier, grafika i animatora, absolwenta krakowskiej ASP, właściciela studia Bulbware, autora bestsellerowych tytułów "Bulb Boy" i "Poopdie". Hasło przewodnie to: „Pietrasz się dżemu? Character Design w grze „Bulb Boy: Jar of Despair”.

            Podczas tegorocznej edycji uczestnicy przygotowywali projekt gry, której tematem miała być NOSTALGIA. Każda z drużyn rozpoczęła pracę 31 marca o godzinie 16:00, po oficjalnym rozpoczęciu wydarzenia. Termin ukończenia  pracy upływał następnego dnia tj. 1 kwietnia o godzinie 12:00. Była to długa, wyczerpująca i bardzo pracowita noc, w czasie której nasi reprezentanci zmagali się różnymi problemami, ale przede wszystkim świetnie się bawili tworząc swoje gry w UNITY.

Przesłane prace zostały ocenione przez grono jurorów- specjalistów z branży gamedev, animacji, dźwięku.

Ostatecznie nasza reprezentacja w składzie: Krystian Studziński, Mateusz Stokłosa, Kacper Błąkała, Kacper Bębenek, Kamil Maliszczak wywalczyła 6. miejsce w konkursie, a drużyna w składzie: Aleksandra Motoła, Sara Chorobik, Dawid Kaczmarczyk, Jakub Kusion, Kacper Katana, zajęła 23 miejsce.

            Młodzież wykazała się  kreatywnością, umiejętnością programowania i pracowitością, mimo ogromnego zmęczenia, trudności w projektowaniu w tak zaawansowanym środowisku silnika Unity dali radę, wspierali się i co najważniejsze dobrze się bawili. Z pewnością takie doświadczenie pozwoli im rozwinąć się w tematyce projektowania gier i za rok również wezmą udział w podobnych konkursach.

            Drodzy uczniowie, to była czysta przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu razem z Wami, dziękuję bardzo za wysiłek. Wszystkim gratuluję i życzę kolejnych sukcesów!

                                                                                   Opiekun dydaktyczny: Agnieszka Rachwał

 

 

Zdjęcie hackaton1: Fotografia barwna, uczestnicy podczas szkolenia z silnika Unity.

Zdjęcie hackaton2: Fotografia barwna, drużyna „Kaczuszki” podczas hackatonu.

Zdjęcie hackaton3: Fotografia barwna, gadżety pamiątkowe rozdawane uczestnikom podczas udziału w konkursie.

 

Galeria zdjęć

Logotypy funduszy UE

„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.

Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.